Separator

1. Bestilling

Kan jeg ændre eller annullere en ordre, efter den er blevet afgivet?

Kontakter du os inden kl. 14:00 på dagen for bestillingen, er vi som udgangspunkt i stand til at ændre ordren. Vi kan dog ikke garantere noget, da det afhænger af, om pakken allerede er hentet af DAO/GLS.

Kontakt os:
Hverdage: 8 - 20
Weekend: 10 - 16
Helligdage: 10 - 15

70 80 43 13
Kontakt@cleanfriend.dk

Hvis ændringen ikke når at blive foretaget inden afsendelse, vil kundeservice hjælpe med at kalde ordren tilbage hos DAO eller GLS og sende en ny ændret ordre herefter.

Hvordan sporer jeg min ordrestatus?

Så snart din ordre er sendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail med et tracking-link til enten DAO eller GLS' egen trackingside, hvor du kan følge din ordres ankomst.

Hvis du har indtastet dit telefonnummer korrekt ved bestilling, vil du også modtage en SMS, når ordren er afleveret eller klar til afhentning.

Er jeg forsikret, hvis pakken ikke når frem?

Ja. Så snart din ordre er afsendt, vil du modtage et trackingnummer, så du nemt kan følge leveringsprocessen. Skulle du mod forventning ikke modtage pakken, vil du selvfølgelig få fuld kompensation eller en ny forsendelse.

Kan jeg få en faktura på min ordre?

Ja det kan du godt! Du modtager faktisk automatisk en faktura i PDF format pr. mail, når du bestiller på cleanfriend.dk. Denne kan sommetider havne i spam-folder.

Kan du ikke finde den er du altid velkommen til at kontakte kundeservice, så kan de sende den til dig.

2. Levering

Kan jeg afhente pakke hos jer?

Det kan du desværre ikke, da vi er en webshop og ikke har gode erfaringer med at have kunder ude på vores lager. Vi vil dog gøre opmærksom på at vi tilbyder GRATIS fragt på alle ordrer over 400,- kr. samt 60 dages fuld returret såfremt du ikke er tilfreds med købet.

Hvor lang tid tager levering?

Levering tager 1-2 hverdage uanset om det er hjemmelevering eller til pakkeshop. Vi leverer med GLS og DAO. Hvis du bestiller inden 14.00 så sender vi samme dag. For det meste er der 1 hverdagslevering på disse.

Hvad koster levering?

Levering er GRATIS såfremt du har bestilt for over 400 kr. Her vil din ordrer blive leveret til den pakkeshop du har valgt, da du bestilte. Hvis du bestilt for under 400 kr. koster levering til pakkeshop 29 kr. Hjemmelevering koster 39 kr. ved order over 400 kr. og 49 kr. ved order under.

Disse priser gælder både for GLS og DAO.

Hvor er min pakke?

Når du har bestilt modtager du en bekræftelsesmail fra os. Efter vi har afsendt pakken vil du modtage et tracking nummer fra enten GLS eller DAO. Her kan du følge med i, hvor langt din pakke er i transporten.

Hvilke fragtfirmaer benytter?

Vi tilbyder levering med DAO og GLS, som er Danmarks bedst anmeldte fragtfirmaer. Du kan altid følge din pakke på DAO's egen trackingside eller GLS's egen trackingside. Trackingnummeret vil du modtage på mail, så snart din ordre er afsendt.

Hvor sender I fra?

Vi sender fra vores lager i Hals, Nordjylland.

3. Retur og reklamation

Hvad er jeres returpolitik, hvis jeg ønsker at returnere en vare?

I kraft af vores 60 dages fuld returret har du mulighed for at returnere dit køb inden for 60 dage efter modtagelse af varen, uanset årsagen til at du ønsker at returnere den. Vær opmærksom på, at du selv skal betale for returfragten. Læs mere om vores returneringspolitik her.

Mit produkt virker ikke som det skal. Hvad gør jeg?

Hvis du oplever problemer med dit produkt anbefaler vi altid at gennemtjekke brugsanvisninger for mulige svar. Her findes svar på størstedelen af løsning.

Har du ikke mulighed for at finde svar på dine problemer her, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvordan kan jeg anmode om en reklamation, hvis en vare er beskadiget eller defekt?

Hvis en vare er beskadiget eller defekt, bedes du blot skrive til os på kontakt@cleanfriend.dk, så erstatter vi den kvit og frit.

Medsend gerne dokumentation for skaden eller defekten, hvis det er muligt, for hurtigere betjening.

Hvis du ikke sender dokumentation for skaden/defekten, kan vi bede dig om at returnere produktet, før vi sender en erstatning.

Hvordan behandles tilbagebetalinger?

Tilbagebetalinger gennemføres via samme metode, som du brugte til at gennemføre ordren. Hvis du for eksempel har betalt med dit VISA-kort, vil pengene blive tilbagebetalt via det samme VISA-kort.

Hvis du har skiftet bank siden dit køb, kan vi stadig tilbagebetale via konto- og registreringsnummer.

  • Ved returneringer sker tilbagebetalingen, så snart ordren er modtaget på vores lager.
  • Ved skader/defekter, hvor du ikke ønsker et erstatningsprodukt, sker returneringen, så snart vi har konkluderet, at produktet rent faktisk er skadet/defekt.

4. Produkthjælp og information

Hvor finder jeg detaljeret information om jeres produkter?

Det kan du finde på de enkelte produktsider. Alle produktsider har en FAQ (ofte stillede spørgsmål) nederst på siden, hvor du kan finde svar på forskellige spørgsmål.

Derudover kan du finde alle brugsanvisninger med detaljeret beskrivelser her.

Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du altid mere end velkommen til at ringe til os på 70 80 43 13 eller skrive til os på chatten, hvis den er åben, eller på Kontakt@cleanfriend.dk

Hvordan ved jeg, om et produkt er på lager?

Størstedelen af vores produkter er som udgangspunkt altid på lager.

  • Er et produkt ikke på lager, vil det enten stå som udsolgt eller som forudbestilling.
  • Hvis produktet er udsolgt, kan du skrive dig op til at få en mail, når produktet er på lager.
  • Hvis produktet er tilgængeligt for forudbestilling, kan du gennemføre checkout og modtage produktet, når det kommer på lager. Pengene vil først blive trukket, når varen afsendes.

Hvordan ved jeg, hvilket produkt der passer bedst til mine behov?

Hvis du har brug for hjælp til at vælge det rette produkt til dig, er du altid mere end velkommen til at ringe til os på 70 80 43 13 eller skrive i chatten, hvis den er åben, eller på kontakt@cleanfriend.dk - så vil en venlig kundeservicemedarbejder guide dig til det helt rigtige valg for dig.

Hvordan behandles tilbagebetalinger?

Tilbagebetalinger gennemføres via samme metode, som du brugte til at gennemføre ordren. Hvis du for eksempel har betalt med dit VISA-kort, vil pengene blive tilbagebetalt via det samme VISA-kort.

Hvis du har skiftet bank siden dit køb, kan vi stadig tilbagebetale via konto- og registreringsnummer.

  • Ved returneringer sker tilbagebetalingen, så snart ordren er modtaget på vores lager.
  • Ved skader/defekter, hvor du ikke ønsker et erstatningsprodukt, sker returneringen, så snart vi har konkluderet, at produktet rent faktisk er skadet/defekt.

Kan CleanFriend robotstøvsugere klare dørtrin?

Ja det kan de!

CleanFriend™ kan klare dørtrin med en stejlhed på 1,5cm.

CleanFriend 360 Ultra™ kan klare dørtrin med en stejlhed på op til 2cm.

Hvad er forskellen på CleanFriend™ og CleanFriend 360 Ultra™

Der er en forskel i antallet af egenskaber, som de to robotter har.

CleanFriend™ har alle de essentielle egenskaber, mens CleanFriend™ 360 Ultra har lidt flere, som eksempelvis stærkere sugestyrke, LIDAR-teknologi og rullebørste.

Hvis du vil have vores anbefaling til din specifikke situation, så kan du altid kontakte os på 70 80 43 13 
eller Kontakt@cleanfriend.dk

Hvilke gulvtyper passer jeres CleanFriend robotstøvsugere med?

CleanFriend kan bruges på de fleste gulvtyper, såsom hårde gulve (træ, fliser, laminat) samt tæpper og vinylgulve. Det anbefales at kontrollere specifikationerne for at sikre kompatibilitet med din specifikke gulvtyper.

Vi anbefaler dog ikke at placere ladestationen på et trægulv uden opsyn, da dette i meget unikke tilfælde kan skade det.

5. Kundeservice og kontakt

Hvordan kontakter jeg jeres kundeservice?

Du kan kontakte vores kundeservice på følgende tre måder:
Telefon: 70 80 43 13
Mail: kontakt@cleanfriend.dk
Chat: Nede i højre hjørne

Åbningstider:
Hverdage: 8 - 20
Weekend: 10 - 16
Helligdage: 10 - 15

Hvad er jeres arbejdstider for kundeservice?

Vores kundeservice er fra:

Hverdage: 8 - 20
Weekend: 10 - 16
Helligdage: 10 - 15